پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204072
سارقان طلافروشي درفارسان با هم خواهر بودند
تاریخ انتشار : 1394/10/24 10:48:36
نمایش : 1588
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان گفت: دو خواهر سارق که به طور ماهرانه اقدام به کش روي طلا از چند طلا فروشي در شهرهاي فارسان و بروجن کرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد مطلبي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: در پي شکايت يکي از طلا فروشان شهر فارسان مبني بر سرقت ماهرانه طلا از مغازه اش توسط دو سارق زن موضوع در دستور کار تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان فارسان قرار گرفت.

وي گفت: در تحقيقات اوليه از مالباخته مشخص شد دو زن در حالي که دو بچه خردسال در آغوش داشتند با مراجعه به اين طلا فروشي از غفلت صاحب مغازه سوءاستفاده کرده و به طور ماهرانه انگشتر هاي گران قيمت را کش رفته اند.

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان افزود: کارآگاهان پس از بررسي دقيق محل سرقت با استفاده از تصاوير به دست آمده ازدوربين مدار بسته، روش هاي نوين پليسي و آزمايشگاه تخصصي اداره تشخيص هويت سارقان را شناسايي کردند.

تيم رسيدگي کننده به پرونده پس از تحقيقات گسترده ميداني محل اقامت و تردد اين دو خواهر سارق را در يکي از محلات شهرکرد شناسايي و با اخذ دستور قضائي هر دو متهم را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعتراف متهمان به سه فقره سرقت از طلافروشي هاي فارسان و بروجن تصريح کرد: با هماهنگي مقام قضايي تحقيقات ازمتهمين براي کشف ديگر سرقت هاي احتمالي ادامه دارد.

وي گفت:سامانه تلفن و پيامک سه شماره اي 110 فوريت هاي پليسي را آسان ترين و بهترين پل ارتباطي مردم و پليس است.

به گزارش ايرنا،شهرستان فارسان در 30کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html